HTML

2012.06.10. 21:34 oneuser

Le.

S leszalltam en, le a poklokra, de szolt az ur: gyere fel.

Am labam a sarba ragadt, s nem lattam, merre vezet az ut, hol a jel.

Vak lettem, vilagtalan allat, ki nyuszit, ha jő a telihold,

s csak neztem volna fel a napsugarra, de megtudtam: letem is csak alom volt.

Akartam ebredni, hajnalra, kakasszora, de nem engedte a felelem,

maradtam alom s ebrenlet kozott: eletembe zarva elettelen.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://napirimek.blog.hu/api/trackback/id/tr424577517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása